Elindul vezetői munkát eredményesebbé tevő eszközök, tapasztalatok "folyama" !!!
2015. augusztus 06. írta: Szűcs Tamás managerCoach.hu

Elindul vezetői munkát eredményesebbé tevő eszközök, tapasztalatok "folyama" !!!

 

vizeses.jpg

Korábban elhatároztam, hogy blogot írok a munkatársak vezetéséről, mert a vezetőkkel folytatott coaching beszélgetéseim szinte minden alkalom katarzissal, AHA érzéssel záródotak a vezetők számára. Kissé gondban voltam a blog helyével és címével kapcsolatban, de aztán miután láttam, hogy nagyon sok vezető - de magán emberek is - izomból, erőből akarja "lenyomni mások torkán" elképzeléseit, ahelyett, hogy motiválná őket. Így aztán rendre nem az elképzeléseknek megfelelően valósulnak meg a dolgok. Na, a sokadik esetnél, elhatároztam, hogy MOTIVÁLJ lesz a blog neve.

Mostantól egy "kis" késéssel megindulnak a "Vezetői eszközök és tapasztalatok saját magunk és munkatársaink sikeressé tételéhez" bejegyzések.

Megjelenések: várhatóan első körben 2 hetente pénteken, majd később, ha belejövök, hetente (kivéve, azokat az alkalmakat, amikor vakáción vagyok)

Kiknek szólnak a bejegyzések: embereket irányító vállalati vezetőknek

Na de milyen vállalat, hazai, multi, kisvállalkozás, …? Többnyire mindegy, mert mindannyian emberekkel dolgozunk. Ha valami specifikus lesz, azt előre jelezem!

Kezdő vagy tapasztalt vezetőknek szólnak a bejegyzések? Én magam, tapasztalt vezetőként is jó hasznát láttam a különböző jó vezetői ötleteknek, javaslatoknak és vezetői eszközöknek. Tehát mindkettőnek, de ígérem, ha speciális célközönség lesz, akkor azt jelzem.

Miért írsz ilyen bejegyzéseket? Mert amikor, sok éves vezetői tapasztalat után "főállású" vezetői coach lettem, elköteleztem magam, hogy felhasználva tapasztalataimat, segítem az embereket irányító vezetőket, felsővezetőket, középvezetőket, kezdő vezetőket segítek abban, hogy gyorsan és hatásosan megoldják,

  • ami legjobban fáj,
  • ami nem működik,
  • ami leginkább kihívás elé állítja őket,

és hogy munkatársaikat olajozottan működő egységgé alakítsák, olyan munkahelyet hozzanak létre, ahol szeretnek dolgozni a munkatársak, így drámaian javítva az eredményességet.

Milyen témák lesznek a bejegyzésekben? Vezetőket segítő coachként rendre visszatérő problémákat látok, olyanokat, amikre van jó megoldás. Vagy olyan témák, amik időszerűnek tűnnek.

Mi alapján adsz címet a bejegyzéseknek? Elsősorban a szakmaiság fog vezetni, de ha eszembe jut egy-egy jó marketingesen megfogalmazott cím, nem fogok ellenállni.

Milyen hosszúak lesznek a bejegyzések? Ahogy jön, mert legalább olyan hosszúnak kell lenniük, hogy a gyakorlati alkalmazások is beleférjenek.

Meddig akarod írni ezeket a bejegyzéseket? Addig, amíg van mit írnom, amíg van rá időm, de leginkább addig, amíg örömet okoz.

Mit gondolsz, milyen hatása lesz a bejegyzéseknek? Azt remélem, hogy az olvasók, a megmutatott eszközök, módszerek, tapasztalatok, elvek alkalmazási lehetőségét átgondolják, és ha úgy ítélik meg, hogy releváns, akkor használják, ha meg azt gondolják, hogy nem kell, akkor nyugodtan "kidobják". (Bár én javaslom, hogy a későbbi felhasználás érdekében inkább "archiválják".)

Mi jogosít fel, hogy ilyen okosságokat írj? Ha viccesen akarnék válaszolni, akkor semmi. Ha komolyabban, akkor a hazai és multi cégeknél (Műszertechnika, Videoton, IBM, Avaya, Oracle, Accenture, stb.) eltöltött több évtizedes vezetői tapasztalat. Ha még komolyabb választ akarok adni: bejártam a vezetői lehetőségek széles tárházát, a vállalkozótól, a projektmanageren, a részleg-, sales-, üzletágvezetői szinteken keresztül, egészen a regionális, európai vezetői szintig.

Mi a jó neked abban, hogy írod ezeket a bejegyzéseket? Elsősorban az, hogy szeretem, amit csinálok azt, hogy a coaching segítségével jobbá, könnyebbé, eredményesebbé, boldogabbá, vagy ami a legfontosabb megelégedettebbé teszem emberek életét. Úgy érzem most olyat teszek, amire rendeltettem, és minden egyes "beszélgetés" nagy örömet ad. Itt vagyok benne a "flowban". Azt sem tagadom azonban, hogy ha néhány olvasóból, coach kliens akarna lenni, nem fogom őket visszautasítani:-)

Nagyon remélem, hogy tudod hasznosítani a bejegyzéseimet!

Szűcs Tamás
managerCoach.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://motivalj.blog.hu/api/trackback/id/tr937685696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása